Metraštis

Netradicinio ugdymo diena

        Vilniaus licėjus bendradarbiauja ne tik su gimnazijomis, bet ir universitetais. 2015 m. sausio 27 d. Vilniaus licėjaus ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas licėjaus mokiniams, mokytojams ir tėvams pasiūlė paskaitų ciklą ,,Savęs pažinimo laboratorija”.

       I klasių mokiniai klausėsi Andros Bagdonaitės paskaitos „Kaip mokytis, kad mokymasis būtų efektyvus ir teiktų malonumą”, Marijos Vorobjovaitės paskaitos „Streso ir emocijų valdymas”, Arūnės Kavaliauskaitės paskaitos „Asmeninė motyvacija”.

     II klasių mokiniams netradicinio ugdymo diena prasidėjo Vilniaus licėjaus direktoriaus Sauliaus Jurkevičiaus ir direktoriaus pavaduotojos Vilijos Balčiūnaitės pristatymais apie Vidurinio ugdymo ir tarptautinio bakalaureato programas. Vėliau mokiniai klausėsi Marijos Vorobjovaitės paskaitos „Mano karjera. Kodėl apie tai turiu galvoti dabar?”, Arūnės Kavaliauskaitės paskaitos „Veikti ar neveikti? Aktyvumo svarba jaunam žmogui”, Andros Bagdonaitės paskaitos „Kaip mokytis, kad mokymasis būtų efektyvus ir teiktų malonumą”.

     III ir IV klasių mokiniams ir klasių vadovams paskaitos vyko ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Pirmiausia visiems buvo surengta ekskursija po universitetą, vėliau III klasių mokiniai klausėsi Gintarės Aldonytės paskaitos „Kaip rašyti motyvacinį laišką ar gyvenimo aprašymą?”, Roberto Šapalo paskaitos „Ar pažįsti save internete?”, Ugniaus Savicko paskaitos „ Kūrybiški mokymosi metodai“.

     IV klasių mokiniai klausėsi A. Felten paskaitos „Tarptautinis verslas ir komunikacija”, Julitos Varanauskienės paskaitos „Ką svarbu išmanyti apie finansus, kai savarankiškų finansų dar nedaug?”, Vincento Vobolevičiaus paskaitos „Derybos”.

     Mokinių tėvai buvo pakviesti į Džiugo Dvariono paskaitą „Kas labiau stresuoja artėjant egzaminams: vaikai ar tėvai?”

     Paskaitų ciklas ,,Savęs pažinimo laboratorija“ atidžius klausytojus skatino keisti požiūrį į mokymąsi, drąsino išbandyti naujus kūrybiško mokymosi metodus, nurodė sėkmingų derybų žingsnius, paaiškino, kaip galima suvaldyti stresą ir emocijas, atskleidė, kad apie tai, ką rašys motyvaciniame laiške ar gyvenimo aprašyme, reikia galvoti jau dabar. Bendradarbiavimas su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu suteikė progą atitrūkti nuo įprasto pamokų ritmo ir skatino pamąstyti apie save ir kuriamą ateitį.